Lägenhet!

Shit vilket jobb dte kommer bli med den NYA lägenheten.
Idag har vi fått allt material till att fixa den.
Men som att det finns myckt att göra, säkert över 150 hål som ska spacklas igen.
Där tapeterna börjat släppa ska det limmas sen spacklas och till sist slipas.
Så mycket som ska göras, på så lite tid. :P
Haha, nja lite och lite ha rju ändå till och med den 27 april på oss att få det fint :)
Så det kommer vi nog lyckas med.

Ska snart cykla ut till dalabadet för att hämta min avi, så jag kan hämta ut mitt hår.
För i helgen blir jag långhårig!
Den ni. Inte att glömma, jag åker ju hem på lördag :)
Ska bli så hiumla kul, pratade med Frida i nästan 2 timmar idag, alltid kul att ha ngt att göra när man delar ut post.

Lite gamla bilder på mig och frida, det här är 1 och ett halvt år sen.
Jag hade precis kommit hem från Cypern, därav alla plåster.

Min 18-års dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0