It's Friday!

Det har jag ju totalt glömt bort.
Men jag har ju köpt en ny mobil, skitbra är den iaf.
Nokia 5800 Xpress Music. Asbra, det är allt jag har att säga :)

Melodifestivalen imorgon, skänt att den äntligen är över.
Jag ahr knappt tittat på det i år. Annars brukar jag sitta bänkad.
Men inte this year.

I veckan har vi faktiskt inhandlat lite saker till den nya lägenheten,
En jättestor svart lampa, faktiskt jättesnygg. Men den ligger nerpackad så kan tyvär rinte lägga upp några bilder.
Sen köpte Linus en skitsnygg fotölj. Ljust skinn, lite retro sådär.
Kommer bli jättebra när vi får flytta in :)

Nej vi nu vad, nu är det frukost som gäller!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0