Fullt upp hela helgen

I fredags blev det en riktig chill dag.
Började med pizza hos linus pappa, sen hem till sebbe för att spela lite peggles.
Efter det gick jag och Linus hem för att mysa.
Blev en rätt så sen kväll trist nog, skulle ändå upp 7 lördagmorgon.
För då var det dags för högskoleprovet :P
Det gick faktiskt helt okej, fick 70 av 122 rätt.
Rätt så skapligt ändå :)

Inte så oväntat så åkte vi till anderslöv på kvällen för att hälsa på rhodins.
För att senare bege oss till Gästis för karaokekväll.
Det var mer än roligt faktiskt.
Insåg dock lite sent att jag kunde dricka.
Men det var superkul, jag drog till och med av några låtar ;)

Nu ska jag iväg och lämna tillbaka en film, en dag för sent :P

Pusshaj!

Kommentarer
Postat av: Petra

SNART KOMMER DU HEEEEEM! :)

Aj miss joo..

2009-03-29 @ 22:40:25
URL: http://petraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0