Ajajaj!

Vart och käkat middag hos Sebbe och Matilda ikväll. :)
Det har blivit våran thing, vi bjuder varandra på middag.
Är vi här, så kollar vi film efteråt.
Är vi hos dom, så spelar vi castle crashers ;d
Riktigt kul faktiskt.

På tal om det onda, så fick jag oerhört ont i ryggen tidigare i veckan.
Vaknade av att det högg till i ländryggen, men äh vem bryr sig.
Bortsett från att jag fick det idag igen, och nu kan jag inte röra ryggen allt för mycket.
Speciellt inte vrida den, så vi får se hur jga mår imorgonbitti.
Kanske dags att besöka en naprapat?
Elelr, vad tror ni?

Bilder från tysklandresan finns på min pixbox
http://www.pixbox.se/usr_show_id14356_page0_order1.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0