Trevlig kväll

Hade supertrevligt igår :)
Jag och Linus bjöd hit Varl och Elin på middag lite vin och jordgubbar.
Satt och pratade om allt mellan himmel och jord.
Efter middagen och efterrätten så överraskade Linus oss med ett nyköpt monopol! :)
Det var faktiskt superkul, inte för att jag någonsin har spelat en hel omgång monopol.
Jag har knappt spelat det alls!


Hur som helst, så började vi väl spela runt 10 tiden.
Carl och Elin åkte härifrån strax innan 2.
Det tar sjukt lång tid alltså.. Och nej, jag vann inte.
Det gjorde Callekula!

Nu ska jag fortsätta chilla! :) Blir fest ikväll.
Måste kanske iväg och köpa en bikini också..
Det blev ju så himla fint väder!

Trevlig midsommar PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0