Tjolahopp!

Idagh är det torsdag, alltså fredag imorgon.
Ska bli skönt med lite helg faktiskt. Har vart supertrött hela veckan!
Trött men GLAD! fick världens bästa nyhet på jobbet i måndags.
Chefen kom fram och fråga, "Är du fortfarande intresserad av att jobba i Vellinge?".
Klart jag var, så den 24 augusti går jag på en ny tjänst, i Vellinge.. 100%!
Känns jättejättejätteskönt att veta att man har jobb till hösten också.
Då kanske jag och älskling kan hitta på något mysigt :)

Planerna för helgen är för min del SOLA SOLA SOLA, visst jag är ute hela dagarna på jobbet.
Men iklädd bikini ser det ut som att jag burit en våtdräkt hela livet, från halsen ner till knäna är det VITT! ;D
Jag och Elin ska hinna en sväng till stan för lite shopping också. För nu är det Rea,
Har redan köpt 2 oversize t-shirts, en klänning och en tunika :)

Nu måste jag äta innan jag DÖÖÖR! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0