Midsommarhelgen!

Har haft en riktigt bra midsommar det kan jag lova :)
Den började redan i torsdags, då hade jag och Linus över Carl och Elin på middag.
Det blev wok, en hel del vin och ännu mer monopol ;d
Vi har det där nya monopolet ni vet, med visakort istället för pengar :)

Sen fredagen begav vi oss hem till DAg i ugglarp, där det grillades badades och åts!
En massa! ;D
Runt elva tiden åkte vi sedan vidare till Svedala, där den senare under kvällen spårade ut litegran.
Kanske inte så lite heller, utan en hel del.
Men jag var nöjd att jag kunde ha kul iaf.
Vi tjejer röjde verkligen.

Nu ska jag kika på lite vänner , och vänta på att Linus kommer hem :)
Hoires!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0