Helt galen helg ;D

Nu är helgen(och måndagen) avklarad.
Började i fredags att jag och Linus åkte till anderslöv för att spela basket.
Runt halv elva tiden åkte vi till Svedala för att äta på McD. Mums!
Stannade hemma hos David och josefine tills klockan blev tre på natten.
Sen åkte vi hem, var tvungen att sova.

Lördagen spenderades på stranden med Linus.
Var riktigt mysigt faktiskt.
Sen var det bara för mig att åka hem och städa, för här, här var det fest.
Och som vi hade kul alltså. Jag hoppas verkligen att alla tjejer som kom hit hade det trevligt :)
Blev en hejdundrans med alkohol, det shotades jäger, dracks vin, sprit och öl.
Jag höll mig dock till mitt vin :)

Sen blev det utgång på Magasinet i Trelleborg, var nog första och sista gången jag gick in där.
Okej visst vi hade kul, men vakterna! Dom var fan dumma i huvudet.
Sen kostade det hundra spänn, och var allmänt lite folk och sunkigt.
Litegran som pentan i Piteå.
 
Berättar mer sen om min bakisdag igår..
Den var INTE att leka med. Men nu, nu ska jag sola! :)


Perfekt bild att beskriva stämmningen från i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0