Är jag helt tappad?

Sitter och tittar på fotboll just nu.
Men av någon anledning så sitter jag hellre här framför datorn och läser andras bloggar.
Vad har hänt sen jag flyttade från Piteå? ;d
Nej, men Sverige har ju iof redan vunnit.
Så det kan ju vara lite därför! :)

Just ja, jag har ju klippt och färgat mitt hår.
Blont á la Erika, och lugg á la Lady Gaga,
Riktigt fräsigt om jag får säga det själv :)
Har dock inte hunnit fixa några bilder på det, men det är fiiint!
Det är vad alla har sagt iaf, sen vad dom egentligen tycker...

Nej nu ska jag kolla färdigt och strunta i allt vad bloggar heter resterande 10 minuter av matchen :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Oooh, jag kan tänka mig att det är skitasnyggt! :)

Miss u honey.

2009-06-24 @ 09:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0