Shopping och Gbg

Det har man hunnit med den här veckan, och ska hinne med om inte annat.
Onsdags var jag i malmö först.
Sen Trelleborg och stranden, riktigt fint väder. Och Varmt.
Jag och Elin badade säkert 4 gånger. Linus var lite feg, som vanligt.

Efter 3 timmar på beachen så åkte vi till center syd för lite spenderande av pengar.
Jag tyckte att det blev mycket kläder, men när jag tänker efter så blev det inte så himla mycket.
Köpte Jeansjacka, svarta ballerina, blått linne, jeans(klippa av till shorts) och Örhängen på NewYorker.
Sen utöver det så blev det, ett linne/tunika och en grön t-shirt. Svart bikiniöverdel en vid body och svarta legings.
Hm, det kanske blev en hel del iaf :)
Och mer ska det bli i helgen!

Snart bär det av till jobb, börjar åtta idag.
Har som sagt gått ner på timmar nu. Så jobar när jag får.
Hoppas den här dagen inte blir alltför kång bara.
För senast två måste jag och älsklingen ta bussen från Trelleborg till Malmö.
För vi ska till göteborg :) Min kusin konfrimerar sig.
Så minsann, jag har köpt presenter till dig också ;D

Nej, vet ni vad :) Nu ska jag iväg!
Pussochgodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0