Inget jobb och hemma från Gbg

Sitter hemma framför datorn nu, inget jobb idag så funderar på om man k anske ska ta en sväng ner till stranden?
Linus är på arbetsförmedlingen, men har borde vara hemma snart. Vi får väl se vad som händer då.

Jag och Linus hade det jättebra i göteborg. Vi var ute med båten, åt en massa god mat och tog det allmänt lugnt.
Hann faktiskt shoppa lite också. :)

Påväg ut i skärgården för att se solnedgången :)


Efter ett kvällsdopp i solnedgången

Allt det här var alltså fredagkväll när vi kom fram, så käkade vi grillat med mina släktingar.
Sen åkte jag Linus Harry och Liz ut med deras båt.
Lördagen sen, så åkte jag och Linus in en sväng till stan, blev bara ett par blåa cheap M för mig och björn borgisar.
Men för Linus däremot, han handlade så det stod härliga till ;)

Nej nu måste Linus komma hem snart så vi kan slänga oss ut i solen :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0