Gamla blogginlägg

Sitter och läser mina gamla blogginlägg som jag skrev på Lunarstorm förut.
Haha, har inte varit inloggad på den sidan, på ja, hur länge som helst ;d

Kom över en supergullig sak som min lillebror sa till mig,
 när jag skulle lära mig hoppa och göra tricks med snowboarden.

"Ta bara jättemkt fart och hoppa, sen om om du står på benen när du landar spelar mindre roll, då har du testat iallafall"

Det gäller nog ganska många saker faktiskt, och inte bara snowboardåkning.
Min lillebror är inte så dum iaf :)


Men han har vuxit upp nu, och blivit en stor pojke :)


Kommentarer
Postat av: Emsan

och han är världens finaste pojke med två härliga systrar :)

2009-07-20 @ 15:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0