onsdag och sjuk

Trist, vaknade imorse och avr alldeles tjock i halsen, kände mig febrig också.
Så det blev inget jobbande idag inte.
Men imorgon, tror jag.
Jag hoppas på det iaf :) måste ringa min coach och höra om jag ska jobba! :)

Hursomhaver, så åker jag till London! Om bara två veckor! ;) Jippii.
Längtar som ett as, fast känns som att det kommer gå en hel del pengar..
Det svider ;d Men vi får se.

Ikväll så är man hemma själv och kurerar sig. Köpt ansiktsmask och hårinpackning.
Ska ta ett bad och dricka te med honung i. Bara ta det lugnt så jag orkar imorgon.
Linus ska nämligen ut och festa.. En onsdag!
Hur knäppt låter inte det ;D haha.
Äh, han ska väl också få ha litekul. Robin ska ju in i lumpen på söndag.
Så det är väl grabbarnas version av en avskedsmiddag :)

Nej nu ska jag hoppa ner i badet :)
Pusshej!

Haha, glömde dock säga det.
Gjorde en liten pinsamhet igår, ringde till lisa när jag skulle irnga linus.
Först fattade jag ingenting. Haha och det gjorde inte hon heller.
Men det var trevligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0