Nytt år!

Ja, så nu är vi inne på det nya året.
Skönt.  Nyåret firades i Anderslöv med vänner. Riktigt trevligt faktiskt.
Blev lite sent bara. Gick och la oss halv 6! ;D
Vaknade kring 11, så inte direkt mycket sömn men vafan, det får man ta.
I fredags blev det jobb, började klockan 07.00 var klar klockan 19.00.
Det kan man kalla lång arbetsdag, speciellt när man satt på en cykel i 5 timmar ;D
Men det ger gott med cash!

HAr även inhandlat lite kläder på MQ:rean!
Ett par jeansleggings, fast dom var iof inte på rean men wtf.
Sen en skitsnygg kofta, gråoch svart randig :)
Det hade jag på mig på nyår.

Sen idag blev det lite mer shopping, två par BB Trosor och en skitsnygg lång grå grovstickad tjocktröja :)
Supermysig :)

Igår blev det lite fix och doning i lägenheten, bytte gradiner, satte upp lite av våra saker.
Rensade undan typ ALLA hennes saker. Så vi fick plats med våra.
Städade undan hennes porslin, så mina julklappar fick plats.

Nej ni, nu måst jag diska!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman, nä jag vet sagt till Rasmus med. Men han tyckte inte det var så seriöst. Men men. Imorgon ska jag på arbetsint. :) Hoppas det går bra :) Vi kan ju höras av imorgon kram på dig snäckan

2009-01-06 @ 19:16:00
URL: http://lindaakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0