Nu är det Fredag igen :)

Jo, appropå det tidigare inlägget. Så kanske jag överreagerade lite.
Men jag var arg och ledsen.
Så det slutade bra iaf, vi har pratat ut om det nu :)
Så nu är allt finnemang.

Har iaf jobabt idag, jobbigt. Men tränat som fan på min runda idag.
typ 127 portar, alla var tre våningar. Och tro mig, ALLA ska ha post.
Jävligt jobbigt..

Nu sitter jag hemma i lägenheten. Linus, jonne och Chrille försöker bygga ihop en dator.
Men jag vet inte riktigt hu rbra det går för dom, mest knep och knåp, men ingen framgång..

Se så fokuserad man kan vara :P Haha, jättekul har man då.. Inte!

Får se vad jag hittar på i helgen, Lind aär du på att göra något?
Jag är jävligt otaggad på att typ, städa och bara chilla. Jag vill göra något.
För en gångs skull ;d
Nej, nu vill jag ha mat!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Josse

Jaa, skitkul! Dock har jag ju bott här i två veckor snart:P Haha. Hur är det i skåne då?

2009-01-17 @ 00:41:09
URL: http://josseandersson.blogg.se/
Postat av: Josse

Fan vad kul! Vart är det du jobbar nu då?:) Jag vet inte riktigt, ska börja söka jobb på allvarl nu på måndag och sen får vi se vad det blir. Men tanken är väl bara att leva som vanligt:P Sen funerar jag på att flytta till göteborg efter några år. Har aldrig varit där, men det värkar så jäkla trevligt! Vad är dina planer då?:)

2009-01-17 @ 22:23:58
URL: http://josseandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0