Måndagmorgon

Har faktiskt inte alls sovit så mycket inatt.
Mest legat och funderat, jobbigt alltså. Det ska alltid vara svårt.
Tankarna har mest snurrat kring vad jag vill göra egentligen.
För jag vill ju vidareutbildamig, till Polis. Men om jag inte tar mig in på polishögskolan då?
Jo, då har jag kommit på en skitsmart grej.
Samtidigt som jag skickar in min ansökan till polisen, så skickar jag in en till pliktverket.
För får jag inte bli  polis just nu, kan jag ju lika gärna göra lumpen? Eller?

Det är ju också positivt att man inte behöver tänka på vad man ska göra med lägenheten under tiden eftersom man får den betald.
Det kanske inte alls låter så jobbigt, utan till och med bra.
Men problemet i hela den här ekvationen är min pojkvän, han velar fram och tillbaka om han ska följa med,
Alltså när jag ska iväg och pluigga, för det lär ju bli flytt, oifrånkomligt.
Så alltså där har  ni mitt stora problem, självklart vill j ag att han ska följa med, men han m åste ju också få göra som han själ vill.
För polis tar typ 4 år ;D

Det återstår att se. Nu ska jag snart ner till arbetet.
Det är skönt med att jobba i Trellan, jobbet ligger på andra sidan gården.
Typ 100 m bort!
Nej nu ska jag fixa lunch :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0