Måndag

Nu är måndagen avklarad. Riktigt mycket Pain alltså.
Skulle egentligen ha blivit en jättekort dag idag på jobbet, men så blev det icke.
för det förste skulle jag ha fått köra bil idag, men då valde en utav mina medarbetare att inte dyka upp.
Så när man ställt en hel del av posten så var det bara att börja om på en helt ny runda.
Så när alla andra hade stuckit iväg för att dela, så satt jag Olof och Lippe kvar på kontoret.
Riktigt kul.

Sen när jag väl var klar, hade käkat lunch och packat cykeln.
Så tror ni inte att det första som händer är att cykeln pajar, hinner dela EN port innan hela
växelhuset går sönder, hela bakdäcket låser sig. Så jag måste gå tillbaka till kontoret.
men en tungt packad cykel, som inte har ett fungerande bakdäck.
Yey! ;D Då är man ritkigt happy.
Och till råga på allt så var vi så många extra idag, att det inte fanns någrea extracyklar.
Så nån timme senare kom en kille in emd en cykel och DÅ kunde jag börja dela.

Och det är inte allt jag har vart med om idag..
Har även blivit förföljd av en väldigt speciell människa.
Also known as "dreggel******".
Alla vet vem det är, och alla tycker han är lika jobbig..

Nu har jag iaf taggat ner lite, växlat pengar till LONDON! ;)
vi åker ju nu på torsdag, superkul.
Hoppas bara jag har växlat tillräckligt mycket, men det borde jag ha.


Linus och Dag kom förbi idag för att hämta upp mig, vi gick en sväng på stan.
Och se gick vi hem till Carl och Elin.
Trevligt.
Carl och dag skulle vidare till malmö, så jag och Linus gick koch köpte mat.
Här finns seriöst dom bästa falaflarna ever! Och ÅÅH, vilken vitlök!

Nu är det TV!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0