Helg!

Nu äntligen är det helg igen. Riktigt skönt, har vart en tuff vecka på jobbet.
Dock riktigt härligt att sluta halv två i fredags
Igår gjorde jag och Linus Pizza, som vi sen avnjöt framför Tv:n till Let's dance.
Runt Tio tiden kom Rasmus och Linda hit, blev mycket pratande filmtittande och allmänt att umgås.
Chrille och Jonne, kikade också förbi en sväng.
Detta sällskapet resulterade i att vårat pepparkakshus numera är en ruin på våran skänk. ;d

Vi såg stepbrothers, för andra gånge. Den var nästan bättre andra gången än första. För vi såg den mellan halv 2 och Tre ;d
Efter filmen började vi diskutera hurvida AmWay är en sekt eller inte.
Haha, det förstörde verkligen stämmningen, helt ärligt så vet jag inte hur jag ska ställa mig till det :P
Verkar lite overkill om man vill lyckas inom det.
Linda och Rasmus stack vid halv fem i morse, kändes riktigt bra nä rman skulle upp klockan 8..

Sagt och gjort jag ställde alarm, men slog av det i sömnen.
Så 5 i nio vaknade jag av ett sms, och till min förfäran märkte jag att bussen gick 20 minuter senare.
Stress!!
På med kläder borsta hår och tänder, för att rusa till Övre och hoppa på bussen för att åka in till malmö.
Väl i malmö mötte jag upp min syster som skulle över till Danmark med sin pojkvän.
Där utbyttes lite kramar, och jag fick en hel toblerone.. Mumma!

Köpte en klocka till Linus och lite underkläder.
På vägen hem hoppade jag av ute vid Willys och onoff för att köpa ett diskställ.
Väldigt nödvändigt, har inte haft ett disktäll på nästan 3 månader.

Nu, ska jag och Linus kolla på TV.
I juv him! ;)

Puss o ch kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0