Fredag och fast jobb!

Nu har jag fått fast jobb :)
Ritkgit kul faktiskt, dock blev det i trelleborg. Fast jag menar, jobb som jobb.
Jag får hur som helst mina egna rundor, istället för att hoppa runt på nya.
Tråkigt bara att behöva lämna alla i Vellinge. Det som började bli så kul där ;)
Fast vi får väl se, om något kommer upp i vellinge så MÅSTE jag få det! :P

Nu sitter jag och Linus och ser på Let´s Dance. Såg precis på Morgan!
Haha, vi kom precis på att han var med i tippen. Det där sommarlovsmorgon programmet ;d
Riktigt duktig.
Fast blondinbella? Jag menar what?
Okej, det var ju inte jättedåligt, men hon pratar så oerhört tillgjort ;D

Imorgon sk ajag sola, och abra ta det lugnt.
Linus jobabr hela dagen från 06.00-18.00.
Trist, vad ska jag göra då? :'(
Men det possitiva är att vi fått en laptop, fast den kommer inte jag ha någon glädje av.
Inte i helgen iaf, för den tar Linus med sig till jobbet.
Och han tar med sig vårat internet också!!  Jag kommer ha supertråkigt.
Fast man kan ju alltid dra en sväng på stan, ahr ju presentkort som jag måste utnyttja.
Sen är det ju en ganska fet mellandagsrea just nu också. Och det gör mig lycklig!
 
Nej, nu ska vi titta klart p ådet här. Sen sängen!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0