Det är så sjukt!!!

Tror aldrig att jag har blivit så här besviken förut i hela mitt liv!!!
Vad får dig att tro att jag skulle tycka det var helt okej.
Känner mig sviken, avvisad... nej jag vet faktiskt inte..
Jävligt sårad iaf.

När man får till svar, du behöver inte vara orolig vi hörs imorn.. osv.
Men fan det är väl ändå inte det som är grejen!
Grejen är att du inte hör av dig, jag är inte orolig jag är bara arg.
Först ringer du och säger att du ska vara hemma på 2 timmar, en halvtimme senare ska du åka till Danmark.
Vad ska jag tro?

Och jag får inte ens gå ut själv för dig, eller med dom få vänner jag lyckats skaffa mig.
Jag förstår bara inte...



Kommentarer
Postat av: Linda

Hur gick det gumman ? <3

2009-01-15 @ 14:03:39
URL: http://lindaakerblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

SUCK....... cp

2009-01-15 @ 16:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0