Sjukling!

Ja, så var det dags igen.
Inte nog med att Linus vart sjuk när vi åkte hem från London.
Så har jag drabbats av samma typ av vinterkräksjuka.

Vi festade ju i lördags, så när jag vaknade i söndags trodde jag bara att det var en dålig smäll av bakishet.
Men, det visade sig att så var det minsann inte..
Kunde inte ät eller dricka något under hela gårdagen, så fort jag hade svalt något så valde det att komma upp igen.
Inte alls speciellt trevligt.
Men dum som man är, och framförallt törstig så struntar man i hur dåligt man mår, bara för att få i sig något.
Och så höll det på hela gårdagen,  tills jag äntligen somnade runt 12 tiden.
Natten var väldigt upp och ner, vaknade runt 2 för att jag var törstig, men lyckades somna om.
Vaknade igen runt halv fyra för att jag var superhungrig. Hade ju inet ätit något sedan kvällen innan.

Vi får se hur den här dagen slutar, har lyckats dricka lite te och äta en macka.
Det återstår att se hur länge det lyckas stanna kvar.

Nu ska jag titta på Wall-E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0