Nu har halva veckan gått.

Fast det trodde inte jag när jag vaknade imorse.
Vaknade upp och tänkte, "yes, äntligen fredag!" Så ki fick jag, när jag kom till jobbet och märkte att det inte alls var fredag.
Förstår ni hur lång tid det tog för mig att fatta vilken dag det var ;d
Galet.

Köpte ett par skor igår i malmö, var tänkt att det skulle bli ett par gladiator inspirerade sandaletter med hög klack.
Men så fanns självklart inte dom, så det blev ett par vita sneakers av märket reebok ist :)
Det är mina favoritskor ever, hade ett par för typ 3 år sen. Aldrig haft mer bekväma skor!

Snart kommer sebbe och matilda hit, förhoppningsvis har dom med sig Linus :)
Vi ska laga mat och äta här, mumma!
Blir kycklingwok med kokkosmjölk och massa annat gott!

Nej bäst att jag börjar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0