Jobb, trött!

Det är väl det minsta man kan säga..
Jag är så fruktansvärt trött, sovit ändå typ 9 timmar inatt.
Och jag är ändå supertrött, varför?
Ska hur som helst snart iväg på jobb, ställa lite post sen ut och cykla 3,5 timmar i det fina vädret.
Gud vad jag kommer älska det här jobbet i sommar. Fatta vad brun jag kommer bli!
Sen måste jag pilla lite på min ansökan till polishögskolan, måste även fixa mitt simintyg.
Why? Jag kan ju simma, har ju gjort det sen jag var typ 4 ;d

Linus, ligge rhär i soffan brevid mig, han lär ju inte gå till skolan idag.
Eller inte än på ett tag iag, får se hur det blir.
Han verka rinte ha ngt tagg alls. Det ä rju sista terminen, det är då man ska pressa skiten ur sig själv.
Som vi gjorde.
Jag kommer ihåg hur kul hela sista året var, no good att missa det.

Jag saknar faktiskt att plugga, ibland börjar det klia i fingrarna för att jag vill skriva ett arbete.
Det är nog ett tecken på att jag vill börja plugga så snart som möjligt ;d
Får se vart det blir att studera.

Nej nu ska jag ta på mig mina jobbekläder!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Simon Stenlund

självklart ska du väl plugga i umeå! behöver lite släkt här :D

2009-03-04 @ 23:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0