Fredag den trettonde, och alla hjärtans dag!

Har alltså jobbat nu onsdag torsdag, jobb idag igen.
Ska snart gå och byta kläder, för att sen pallra mig ner till jobbet.

VAr och klippte mig igår, vart ssuperbra. Fast ändå ganska så kort.
Men ack, vad mitt hår var slitet ;d Så det var mer än nödvändigt.
Idag efter jobbet så ska jag och Linus iväg och titta på en lägenhet, eller närmare bestämt halv 5 idag :)
Ska bli superkul! Jag hoppas verkligen vi får den. VI BEHÖVER DEN!
 
Linus klippte sig också igår, typ lite nördig frisyr men jättefin!
Övertalade honom att vi ska färga hans hår också, så det står också på schemat idag.

Imorgon då, då är det ju alla hjärtans dag och allt.
Linus jobbar förmiddag dvs 06-12, så det blir myspys efter det.
Ska en sväng förbi hans pappa och kolla läget lite.
Hem laga mat, fixa efterrätt och en massa sånna saker.
Sen på kvällen bär det av till malmö, vi ska på bio! Se Valkyria, den verkar jättebra.
Tänk lite biomys i mörkret med lite popcorn. :)

Nej nu ska jag snart iväg på jobb!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag blev nyfiken, vilken färg blir det i Linus hår? :O :)

Ta kort på er båda sen så får jag se! :)



När får ni lägenheten om ni vill ha den och får den?

2009-02-13 @ 10:31:47
URL: http://petraq.blogg.se/
Postat av: Petra

PUSS PÅ DIG OCKSÅ!

2009-02-13 @ 10:31:58
Postat av: Anonym

Ska ni flytta ifrån östergatan? Haha Kram Åsa

Haleby.blogg.se

Haleby

NewYork

2009-02-13 @ 10:57:19
Postat av: Sandra

hej erica :)!! hur är det?? det var längesen...

trivs du bra därnere? vars var det nu igen? Pusss/ Sandra

2009-02-14 @ 17:28:26
URL: http://sandralofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0