Utflykt idag

Såklart, det var strålande väder en lördag.
Så vi beslutade oss för att köra mot ystad och Österlen.
Och trevligt hade vi, till och med så trevligt att vi ska tilbaka imorgon ;)
Inte nu till samma ställe, men åt samma håll iaf!

Sebastian och Linus inväntar sin mat

Min goda räk/lax- bakelse

Ales stenar

Jag tidigare idag.

Sen utforskade vi strandkanten, eller snarare väggen!
Typ en rak vägg ner i havet med små sandstigar på.
Självklart skulle vi ner, och ingen av pojkarna vågade, så jag som är modig satte mig på fötterna och åkte först.
Riktigt skraj va rjag, trodde nästan att jag skulle dö ett tag ;D
Men det gick bra, uppvägen var desto värre.
Det blev ett smärre träningspass..

Ser inte så brant ut på bilden men tro mig, det var det!!

Snart sova, vi ska ju utflykta imorgon igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0