Oops! :)

Jaha, ni var det ett tag sen jag upptaderade här.
So very sorry, har haft mycket att göra bara.
Jobbat dygnet runt, eller det känns iaf som det.
7-19, inte härliga arbetstider direkt när man sitter placerad på en cykel.
Nej sånt tycker vi inte om.

Har hunnit med så fruktansvärt mycket dom senaste veckorna.
Vi har  vart på bilsemester, Jag Linus Carl och Elin.
Vi har supit, hunnit med att gå på malmöfestivalen.
Och det bästa utav allt, Erika Spelar fotboll igen!
Fruktansvärt kul, måste jag säga.

Haha, träffade min nya tränare på ett lite spännande sätt.
Man kan ju säga såhär, jag var ju inte nykter direkt. Satt hemma hos Sebastian i Lördags och så helt plötsligt kommer en kollega upp till hans lägenhet, så självklart kommer vi in på fotboll.
Han ringer dagen efter, och i måndags premiärtränade jag.. PÅ ETT ÅR!


Lite bilder från lördagen, den fortsatte sen i samma stil. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0