One week left!

Endast en vecka kvar i Trelleborg, sen börjar glassandet i Velline.
Känna faktikst skönt att få byta kontor, behöver lite omväxling ;)
Förhoppningsvis slipper jag sitta 5 dagar i veckan på en cykel och få träsmak.
Nu är det dags att börja köra lite bil :)

Helgen då? Fredagen jobbade jag, sen hem duscha göra sig fin.
Tanken var väl inte från början att jag skulle festa.
Men så slutade den iaf. Det blev jag Sebastian och Macke som drog in till Malmö.
Hamnade återigen på Deep. När vi sen skulle dra vidare, så antingen är det stängt eller så är det 25+.
Tråkigt nog, så är man inte 25 :P haha
Nej fyfan, så gammal vill jag inte vara ännu :)

Nu kollar jag och Linus på en sjuk dokumentär.
I know everyone wants me

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0