TRÅÅÅKIGT!

Har precis kommit fram till Arlanda nu.
Här ska jag spendera dom närmaste tre timmarna typ.
Eller ja, har ju redan suttit av en timme, så jag kanske inte kom fram precis nu.
Har inte haft ngn dator fram tills nu bara.

Har så fruktansvärt tråkigt, what to do, what to do?
Lukta på parfym har jag redan gjort, det var tråkigt.
Tittat på tax-free, det var tråkigt..
Men oj, så mycket roligare den här dagen kommer bli :)
Om typ 8 timmar så kommer jag och brudarna återförenas i Petras lägenhet. :)
Därefter blir det fin 20-års fest.
Som jag längtar.

Nej nu ska jag försöka göra någon nytta.
Kanske ska hjälpa till att städa lite, that aught to do it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0