Spackel packel!

Japp,  nu äntligen är vi igång :)
Har redan spacklat igen ungefär 6000 hål, och fortfarande lika många kvar.
Nja kanske inte, men mycket är det som ska göras iaf.
Tänkte lägga upp lite bilder senare, före och efter.
Efter-bilderna lär ju komma vid ett senare tillfälle.

Just nu finns det inte så mycket att hurra för, men när det är klart.
Då jävlar ;)

Ska snart iväg och käk på kebabgrillen, dom har säkert den godaste falafeln du kan hitta.
Åh, alltså deras vitlökssås mm mmm mm.
Dit ska jag ta pappa i sommar, det har jag lovat.
Nej nuni småungar, så ska jag återgå till jobbet.
Fast just  nu sitter linus och hoppar på min rygg, som vanligt alltså ;)

Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0