MFF och IKEA ;)

Det hela slutade ganska smärtfritt.
9000 spänn borta på Ikea, Trelleborg mot malmö oavgjort.
Helt okej dag med andra ord, nej men nu börjar det faktiskt kännas riktigt bra med lägenheten
och så, när man äntligen har tatt sig iväg och handlat diverse möbler, sängar lampor osv ;)

Värst av allt är dock att jag har glömt nyckeln till lägenheten i en bil som står parkerad två mil härifrån.
Det blir lite problematisk att hämta den, men som tur är så finns Elin.
Ringde henne precis, och för en bra penning så skjutsar hon mig :) Riktigt snällt, Tack!

Sen så bestämde vi idag att vi ska ha en pardejt, Jag Linus Elin och Carl,
Vi ska gå på Tivoli, på Tivoli i Köpenhamn om två helger ;)

Nej nu ska jag vara lite social med Linus, chrille, Patrik(som jag inte akan leva utan), och Macke.

Pusskram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Erica!

Tänkte bara passa på att bjuda dig och linus på min och emelies 20 års fest i böste på valborg! Hoppas att ni kan komma :D Kram Åsa Haleby

2009-04-25 @ 00:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0