Hemma i solen igen.

Nu är jag hemma igen, eller jag har ju egentligen vart det nu i snart 4 dagar :)
Men det känns riktigt härligt faktiskt. Komma tillbaka på jobbet, få röra på sig lite.
Sen så behöver jag ju inte sova själv längre, om än Amanda var en väldigt trevlig sovkamrat.

När jag kom hem möttes jag av ett kort på sängen där linus skrivit att han har saknat mig.
Riktigt gulligt faktiskt, fick nästan lite fjä'rilar i magen. Jag trodde inte jag kunde få det längre? ;)

Hur som helst, så var veckan hemma i piteå helt otroligt bra.
Jag hann träffa alla jag ville träffa, utom Sandra. Vilket var lite synd.
JAg han festa där det skulle festas, köra skoter där skotern skulle köras.
Vi pimplade, gräddade våfflor utomhus.. och mycket MYCKET mer :)

Och ni brudar där hemma, ni förgyllde verkligen min vistelse i Piteå.
Jag kan inte ens börja förklara hur mycket ni betyder!
Hoppas vi ses snart igen :)


Nu ska jag gre Kycklingsallad.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0