God morgon!

Äntligen fredag, så sjukt skönt! :)
Fast det är inte den där lugnt fredagen som jag hade hoppats på.
Nej, idag ska det packas, städas, diskas, målas osv..
Jag hoppas bara jag kommer få med mig allting :/
Åker hem imorgon, eller nja hem och hem. Men hem till pappa iaf ;)
Och då blir det löshår, skoterkörning, pimplefiskning, paltätning, festande, jag vem vet vad som händer.

Igår fixade jag och limpas lite i lägenheten.
Var även iväg en sväng och handlade, kan ni tänka er vad linus hittar då?

En hel hylla med American stuff. Så igår drack vi root beer, mountaon dew och cherry coke.
Inget var gott förutom Root Beer, det smakade typ som jenka-tuggummin ;)

Nej, nu ska jag börja fixa lite.
HA en bra dag.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0