Fullspäckat schema :)

Sitter och äter frukost just nu, känns en aning tidigt med tanke på att det är söndag.
Men större saker stundar. Om 45 min, ska jag och Linus iväg till IKEA för att inhandla..
Ja i princip allt till våran nya lägenhet, kul javisst. Men DYRT!
Efter svängen på Ikea, så bär det av mot Swedbanks Area i malmö.
För vi ska titta på fotboll, derbyt mellan Mff och Tff. (Malmö FF och Trelleborg FF)

Ska bli riktigt spännande, jag vet inte riktigt vem jag ska heja på.
Jag bor ju ändå i Trelleborg, men samtidigt så kommer jag stå i Malmöklacken under matchen.
Så det får nog bli Mff ;P

Just det ja, jag köpte mina efterlängatde skor igår! :)
hittade ingen bild så lägger upp en senare, dom är Såååå underbara!

Pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0