FÖRSTA APRIL!

Fan vad jag vill lura folk idag alltså.
Fast problemet är att jag är jättedålig på det.
Hela dagen kommer att sluta med att jag komer betraktas som värsta
korkade tjejen, men vad gör man inte?
Har redan gått på¨det största aprilskämtet idag, om än det är det första.
Satt och tittade på the Voice just, där som berättade att Jakob( en av programledarna),
ska få spraken för att han moonade hela sin ledning.
Det tog ett tag in nan poletten trillade ner.
Det roligaste är dock att hela the voice stationen har blivit nerringda av arga lyssnare.
Så oerhört kul!

Nej, nu är det dags att klä på sig.
Måste få lite jobb gjort idag..
Ska köra 45:an, skittradig runda, 3,5 h med bara trappor.
Kan det bli mycket bättre?

(bilden funkar inte all klicka på, så ni vet)

Nej nu ska jag dra på mig lite arbetskläder sen bege mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0