7 down 3 to go

Nu har jag vart hemma en hel vecka, bara tre dagar kvar.
Känns både bra och dåligt, kommer sakna familjen och vännerna.
Men det känns samtidigt bra att åka hem till Linus och jobbet.
Så jag äntligen kan få ngt gjort.
Saknar att fixa och dona i lägenheten, jag vill tillbaka så jag kan gre lite målarfärg ;d

Idag har det vart skoterkörning så de bara smäller om det.
Har även pimplat en hel del, drog väl upp 30 småfiskar.
Inte nu själv, men med lite hjälp :)

Imorgon blir det lite mer skoteråkning, sen bär det av hemmåt.
Ska försöka hinna en sväng in till stan också innan jag åker hem.
Måste ju lämna mina presenter till både Linda och Petra.
Men det lär vi ju hinna, nej nu är det sängen som gäller.

Pussochgodnatt

Kommentarer
Postat av: Linus

Är jag likvärdig ditt jobb? :( Trodde du saknade mig mer än jobbet! HMPF!

2009-04-12 @ 08:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0