Skönt att vara ledig :)

Äntligen helg, och några få dagar ledigt!
Blev dock väckt imorse av en pojkvän som skulle ha skjuts till jobbet.
Klockan var då 06.30, visserligen hade han förspvit sig och kom för sent till jobbet.
Men vad gör det, för när vi väl kommer fram till hamnen ser han till sin förvåning att i båset där han ska jobba ligger det en ung man och sover. (!!)
Linus skulle alltså jobba eftermiddag idag! Och ändå slet han upp mig den tiden.
Som tur var kunda jag somna när vi landade hemma igen.

Nu försöker jag idiget ringa till hon som ska hyra ut lägenheten.
Och ÄNTLIGEN så svarade hon ;)
DEt låter positivt, fast man ska inte ta ut något i förskott, men ändå.
Jag hoppas jag hoppas! :)

Ta hand om er
Pyss och krma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0