Nu blogg, Nytt liv.

Nu har jag bott här i Trelleborg i nästan tre veckor.
Känns fortfarande ganska så overkligt. Och jag saknar fortfarande er där hemma.

Men än så länge så går allt jättebra, skaffat jobb till och med!
"Erika, Den cyklande brevbäraren från Piteå"
Det är inte alls illa, fasktiskt ett riktigt trevligt jobb.
Ett jättestort Plus är ju att man får moiton inom jobbet.

På vänskapsfronten saknar jag mina tjejer oerhört mycket!
Vi får ta och bestämma oss för ett datum snart tycker jag.
Men det går faktiskt rikitgt bra, har spenderat mycket tid hos familjen Rhodin.
Alla är verkligen jättetrevliga. Kul!
Känns skönt att bli inkluderad i saker som händer och att de vill ha med mig för att göra saker.
Så vi får väl se vad som händer sen.

I veckan är det tänkt att jag ska jobba onsdag till Fredag.
Får dock se hur det går, blivit drabbad av en sjuk förkylning inatt.
Hoppas den har gått äver till onsdag.
annars är det bara jobb sen två veckor frammåt, efter det får vi se hur mycket jobb det blir.
Jag hoppas självklart på mycket!

Nej nu måste jag städa lite, lovade linus mamma att jag skulle göra det ,)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar dig med, stumpis!

Men vi ses ju i Stockholm ;D

PUSS!

2008-09-03 @ 09:14:39
URL: http://petraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0