Lördag

Sitter nu i Linus rum efter en sväng på stan.
Det blev en dyr historia, köpte hudvårdsprodukter för över 600 kr!!
Inte bra för budgeten, men det behövdes.
Har redan hunnit prova, rekomenderar dom starkt!
Huden känns riktigt len som en babyrumpa. Riktigt bra mot torr hud.
Ni som känner mig vet att jag kan ha lite problem med sådant ibland ;d








Blev eye make-up remover och en antioxidant hudkräm.
Sen fick man en liten gåva på köpet ;)

Sedan blev även ett regnställ inköpt på begäran av min morfar, han tyckte att jag behövde ett här nere i ett vått men inte fullt så kallt skåne! Idag är det uppemot en 20 grader ;)

Nej, haha nu ska jag ta och lägga upp lit bilder på pixbox.
Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0