Jag saknar er.

Blev hemma från jobbet idag, min mage klarar visst inte av lika mycket stress som resten av mig.
Satt precis och tittade på en underbar film jag fått av tjejerna hemma i Piteå.
Åh vilken nostalgikick, tänk så mycket vi hunit med under de tre åren vi länt varandra.
Fast inte ens i närheten av så mycket som vi borde hunnit med.
Men utomland tjejer, det blir det. Frågan är bara när?
Längtar så oerhört mycket till stockhol, då vi äntligen komer att få träffas på riktigt!
Synd  bara att dela av gändet inte kunde följa med. :(

Tänkte försöka få upp filmen här, men det gick inte så bra.
Peewee du kasnke kan skicka den åt mig öve msn elr nå så alla får se den? :)

Tänkte även lägga upp lite bilder ;D en liten nostalgitrpp, men datorn hittar inte min hårddisk.
Så det gick lite sämre.

I helgen händer väl som vanligt inte så mycket, ut och äta med Linus pappa ikväll. Om det nu blir av återstår att se.
Men man vet aldrig.
Sen ska bara Linus jobba hela helgen. Dock bara 6 timmar varje dag men ändå.

Talk to you later.
Puss kram!


Kommentarer
Postat av: Peewee

Tyvärr så har inte jag kvar den heller..

När jag skulle flytta vissa av bilderna från mappar vi använde så blev filmen konstig. Så tyvärr :/



Jag saknar diiiiig!! :)

2008-09-28 @ 13:45:34
URL: http://petraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0