Hem till Piteå.

Ja, nu har jag bokat hemresan över jul :)
Känns riktigt bra att få det gjort med tanke på att alla flygbiljetter nästan var slut(!!)
Redan! Har folk inte annat för sig än att flyga kan man undra.

Nu bär det snart iväg till jobbet, lite tungt att behöva kliva upp två timmar innan man börjar bara.
Annars är allt superfint, har delat ut HUR MYCKET port som helst denna vecka ;)

Idag efter jobbet blir det att ringa på en lägenhet, jipii. JAg hoppas verkligen att vi får den.
Skulle bli så oerhört skönt att ha någonting eget.
Ska även ringa min kära farmor, ska kanske dit en sväng sista veckan i oktober innan vi sticker till sthlm :)
Kan ju lika gärna åka över nä rjag ändå är i närheten.

Nej, nu ska jag springa iväg och väcka linus ;d
Jag saknar alla där hemma jättemycket, speciellt Pappa <3
Talk to you later-
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0