Fortfarande förkyld

Absolut, men det är väl så det ska vara eller?
Gick iaf bra att jobba idag, nu när man hittar lite bättre tar rundorna ungefär en itmma kkortare än
vad de gjorde förra veckan ;D
Så det är ju en positiv förbättrning :)
Två dagar kvar av arbetsveckan, sen helg.
Oh som jag längtar, blir kanske att åka ut till Svedala outlet, shoppa shoppa shoppa! :)
På Lördag ska vi iaf ut med Linus pappa och äta, har ska bjuda oss på finrestaurang.
Det blir nog riktigt trevligt.
Hädanefter får vi se vad som händer, just nu verkar det ändå som att det blir rätt mycket jobb.
Vilket är jäkligt skönt!

Mycket jobb betyder självklar sthlms resa. Jippii!

Nej nu är det dags att sova, ska ändå upp sex imogon. Fast vadå det är ju sovmorgon.
Till skillnad från hela förra veckan då det var klockan 5 som gällde.
Ett litet tips till mina nära och kära bara, skriv helst inga sms sent på kvällen. ;)
Jag älskar att få sms av er, men det blir s åknepigt när man försöker sova. ;D

You know i Love you guys!

Förresten jag har ju faktiskt klippt mig idag också.
Talk to you later.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, jag blev glad när du skrev att stockholmsresan nästan säkert blir av! :)

Haha, jag känner mig också rätt så träffad gällande sms på kvällen.. hm, förlåt! ;) Ska försöka hålla mig till bättre tider! :) Haha!



Miss you honey. Puss! :*

2008-09-05 @ 14:37:49
URL: http://petraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0