Yet another surpprise!

Blev totalt ställd igår på jobbet när dom ringde.
Mårtenssons trafikskola alltså, känns jättebra.
Ska ju iväg dit på intervju, jag hoppas jag får det. Fast det känns ändå lite tråkigt att lämna citymail,
för jag har faktiskt haft sjukt kul där ibland. För att inte tala om personalfesten ;)
Så vi får se hur allt artar sig här i frmtiden.

Kom på att jag måste handla en massa innan jag ska till sthlm.
Jobbigt jobbigt, egentligen skulle jag behövt ett par nya skor. Men det känns som att det kan vänta tills jag kommer dit.
Sen så har jag jättehöga förväntnigar på Farmor, jag undrar vad vi kommer hitta på egentligen.
Alla som känner mig vet ju att jag har haft mina duster med henne, men jag älskar ändå henne lika mycket som jag alltid gjort. Det var som pappa sa till mig igår, "Man kan inte lära gamla hundar att sitta". Vilket stämmer mer än väl i det här sammanhanget.
Nej vet ni vad, nu måste jag springa.
Cykeln väntar!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0