Sunday afternoon.

Precis legat, ja i princip hela dagen i sängen :)
Oerhört skönt faktiskt. Var dock uppe halv 6 imorse för att köra the BF till jobbet.
Alltid lika kul. Sen hem och få mina timmar. Upp klockan 10 för att hoppa in i duschen.
Mm, det var skönt. Sen iväg för att hämta upp Limpan.

Jag, Linus och Britt-Marie åkte sen iväg till våran NYA LÄGENHET!!
Kollade igenom kontrakt hyra och så vidare idag.
Blir helbra, får flytta in den 24 November! Känns faktiskt riktigt bra.
Äntligen.
Skönt att känna att man har något som iaf är halveget.
Nej, men efter april nästa år!
Då blir det att leta upp ett fett bra boende ;) Så det kommer.

Nej, nu är det dags för middag
PussochKram!



.
Äntligen är det dags, och om 22 dagar har vi vart tsm ett helt år!

Kommentarer
Postat av: Emma Jarblad

Grattis till lägenheten :D jag och Oskar får ta och komma ner och hälsa på :)) pusskram!

2008-10-05 @ 21:41:01
Postat av: Emma

Grattis till lägenheten :D jag och Oskar får ta och komma ner och hälsa på :)) pusskram!

2008-10-05 @ 21:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0