Rödspätta också!

Var och solade en sväng idag! Kanske råkade sola liiite för länge.
Har ju ändå inte legat i ett solarium sen studentveckan, vilket är en sisådär fyra månader sedan ;d
Tur man har huvudet på skaft!
därav rödspättan, fast man får nog bättra på den inför stockholmsresan som är kommer om tre veckor.
Ska bli sjukt trevlitg att träffa brudarna :)

Men innan dess så ska man hinna fylla år.
Knappt två veckor kvar! Grattis till mig i förskott.
Bara 12 dagar kvar! Då blir det smaskig tårta!



Och att tillägga, jag och linus har ju vart tillsammans ett helt år snart :)
Den 27 oktober, jag har nog till och med bestämt mig för vad jag ska ge honom.
Fast det kan jag förstårs inte skriva här.

Talk to you later :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0