Ledighet är ett stort plus!

Ledig idag alltså, faktiskt riktigt skönt om än man inte fick sova ut.
Det gjorde dock inte så mycket, bra att komma sig upp tidigt.
Åt en stadig frukost, sen ut för ett träningspass. Men satan vad det blåser här nere alltså!
Det är helt sjukt. När det blåser som mest uppe i Piteå kommer man inte ens upp i vindstyrkorna som alltid är här ;d
Helgalet.
Känner att jag komme rha grym träningsvärk nu hela veckan!
Man ska väl egentligen mjukstarta, men vad är kul i det? Inget!

Sen blir det IKEA någon dag framöver, ska se över lite inköp.
Det är ju snart dags att flytta! Som jag längtar alltså! Fast längtar nog mer tills vi får en egen lägenhet.
Som bara är våran. Man kan inreda hur man själv vill, måla om köpa möbler gardiner..
Ja allt som hör en lägenhet till :)

Pratade med pappa nyss, det verkar som att köket snart är färdigt. Jag längtar hem så kan se det.
Fast han lovade att skicka bilder så jag inte behöver vänta till Jul för att se hur det blev.
Tyckte jag skulle lägga upp lite bilder sen :)

Nej, nu är det duschen som gäller!
Talk to you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0