Kunde helgen starta på ett bättre sätt?

Fick ett samtal imorse, negativa nyheter. Jag fick inte jobbet,
Tråkigt. Men det är bara to get back upon that horse igen, fortsätta söka jobb och hoppas på det bästa :)
Förhoppningsvis går det lika snabbt den här gången.
Det är ju inte det att jag har något emot Citymail, utan mest det att det är så osäkert.
Visst okej att det kan vara skönt att avra ledig ibland. Men inte en hel vecka.
Man får lite ångest, när man vet att om en månad flyttar vi in i lägenhet.
Så vi får se. Nästa vecka stockholm iaf :)
Det ska bli ritkigt kul, kul att träffa tjejerna. Faktiskt ganska glad att det blev ni, fast önskar så mycket att Elin också kunde följa med. It won't be the same without you :)
Kan väl säga att jag är relativt besviken också. Men hallå, skicka sms?
Jaja, det är du som bestämmer. vi får väl se vem som kan vara "the bigger person".

Nej nu ska jag fortsätta bygga pussel med Linus :)
Sen Middag!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0