Jag ska kicka ass imorgon!

Som att jag ska alltså, jag känner mig verkligen så taggad.
Jag tror det blir så, aif när man har slitit en 10h på en dag.
Så det är ju klart att det är slitsamt, skulle vilja prova bågot nytt,
Men, Inte att glömma. Jag trivs verkligen på Citymail och med mina kollegor.
Men det är slitsamt, jag vet aldrig hur mycket jag får jobba. Vilka tider, eller jo
Jag vet ju alltid iof när jag börjar ;d Men that¨s it. Fast så har ju alla som jobbar på citymail.

Nu känner man att födelsedagen börjar krypa sig närmare!
Idag anlände ett stort grönt paket, tror ni det kliar i fingrarna eller?
Jag blir galen, men måst evänta nästan en heeeel vecka. Om jag känner mig själv rätt
så är nog paketet öppnat innan helgen. Eller kanske på Fredag då är jag ensam hemma ;d
Man vet aldrig vad som kan hända då ;>
Åh, vad jag hoppas att jag får fina saker.
Vet ni vad jag önskar mig mest utav allt? Ett tomas sabo armband.
Får se om pojkvännen har haft öronen öppna..
Sen så kommer grädden på moset om två veckor! För det är då jag får träffa mina tjejer igen.
Fast än det är många många fler som jag vill träffa, men vet  ni vad det tar vi när det blir jul ;>

Frida, du och jag och film! Ska vi kanske se the grudge igen?
Haha, så kan Mange vara med och rädda oss! ;D

Nej nu är det vänner på TV.
Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0