IKEA idag, personalfest imorgon

Fast det blev bara en snabb visit på IKEA, Linus pappa skulle köpa sig en billy bokhylla, men dom var slut.
Så det blev verkligen bara en quickie ;d
Hur som haver, så har jag vart ledig idag, riktigt skönt.
Man kan verkligen ta för sig att göra vad som helst.
Har tex:
  • Vart ute och sprungit
  • Duschat
  • Lyxat till det med frukost på sängen.
  • Tagit hand om min hud ordentligt
  • Myst i sängen med Pojkvännen
  • Ikea
Det var väl i princip vad jag hunnit med.
Och, jag hittade min iPOD den har vart borte sen förra veckan!
Gissa vart den låg? I linus Jacka!
Vilka är oddsen egentligen, fast mest troligt har nog jag lagt den dit själv. ;d
Tur man är så himla smart ibland. Haha.

Imorgon är det personalfest med Bring citymail, på Big Bowl.
Känns som att det kommer bli helfestligt. Gruvar mig bara lite inför Lördagen.
Jag känner det på mig, jag kommer verkligen bli Bakis så det smäller om det ;p haha.
Hur många tänker ens på det dagen innan man ska dricka ;)
Nej, men det ska nog bli trevligt. Får bar hoppas på att jag får köra en snabb runda imorgon.
Så jag verkligen hinner hem och fixa till mig. Synd bara att Lollo inte hört av sig ang min volymtång.
I really do need it!

Nej, nu får ni har det så bra :)
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0