Idag börjar mitt nya liv!

Yes, it sure does!
Nu har jag tänkt ta tag i min onyttighet. Ska ut och springa ikväll.
Sen inget mer godis för ett bra tag framöver!
Nu är det frukt och avocado som gäller! Fick ju faktiskt det rådet av en naturläkare.
Skippa alt vad socker och mjölk heter och din hud kommer bli bra igen.
Tänkte att nu, nu kanske det är dags att ge det ett försök.
Det är nog bara så att man måste inse hur dåligt det kan vara innan det börjar bli bra igen.
Nog för att mi n hud i sig är såååå oerhört mycket bättre än vad den var förra året vid den här tiden,
och det kan nog många intyga. Så självförtroendet är självklart bättre i år.
Men, det finns fortfarande saker som kan åtgärdas, och nu är det dags att ta tag i det!
När man blir 19 år, så kasnke det är dags att börja tänka lite ;)

Ska iväg till Linus på ett tag, han sitter ju nere i hamnen och jobbar.
Stackarn, han har inte ätit något idag, och han började klockan 6 imorse.
Så jag får se vad jag hittar på åt honom! :)

Nej nu ska här köras lite magövningar!
Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0