Idag är dagen då det händer

Ska snart iväg och skriva på mitt kontrakt.
Då blir äntligen lägenheten vår, eller ja åtminstonde i FEM hela månader.
Känns riktigt bra faktiskt, Jag sprudlar nästan av lycka.

Har precis suttit med Linus mamma och Mats för att skriva ett kontrakt, blev ritkgti bra faktiskt.
Fick ändra lite småsaker från det befintliga kontraktet, men nu. Nu är jag nöjd.

Vet ni vad? Jag fyller år om 2 veckor ;)
Grattis till mig. Då ska jag och Linus mysa, med middag bio och lite annat smått och gott.
Ska även passa på att fira våran ettårsdag samma helg.
För efter det sticker jag och brudarna till Sthlm.
Som jag längtar, alltså inte bara till siockholm uran även till min födelsedag men även våran ettårsdag.
Vet bara inte riktigt vad jag ska hitta på att ge åt älsklingen. Förslag någon?

Nej nu måste jag sticka :)
Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0